Intrebari frecvente - Legno.ro

Cele mai frecvente întrebări

Cum pot plasa o comandă?

Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comandă online sau puteți plasa comanda telefonic, apelând 0756553466 de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 – 17.00 

Cum pot plăti?

Vă oferim, momentan, 3 modalități de plată:

  • Plată ramburs (la livrare)
  • Plată online – Card VISA/MasterCard
  • Plată in rate utilizand cardul de la una din bancile partenere (Banca Transilvania; BCR; BRD Finance; Alpha Bank; Piraeus Bank)

*Valabil doar pentru comenzile plasate online.

Cât costă Livrarea?

La orice comanda platita cu cardul transportul este gratuit, de asemenea la comenzile ce nu intrunesc aceasta conditie livrarea este CONTRA COST în toate orașele din România , in functie de greutatea produselor , avem 2 praguri : 0-15 kg – 29 lei si 15-10000 kg – 89 lei. Livrăm și în alte localități, dar pot apărea costuri suplimentare de livrare. În cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire FanCourier, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari în valoare de 1.00 Ron*/km. 

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

În maxim 4 ore vă vom suna pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile de livrare.

Cine îmi livrează comanda?

Livrarea este asigurată de către firmele de curierat agreate de noi.

În cât timp se livrează produsele?

După ce avem confirmea comenzii dumneavoastră, livrarea durează 24/48 de ore, pentru comenzile plasate în timpul săptămânii și 72 de ore, pentru comenzile plasate în weekend. Pentru produsele care apar în site, disponibile la furnizor, termenul de livrare vi se va comunica telefonic, în momentul confirmării comenzii.

Câte persoane îmi livrează comanda?

Pentru a menține costurile la un nivel cât mai agreabil, livrarea este efectuată de către o singură persoană. Saltelele și somierele nu sunt grele, dar din cauza dimensiunilor mari, trebuie să ajutați curierul la descărcarea comenzii.

WhatsApp chat